۱۳۹۰ اسفند ۱۰, چهارشنبه

خبر فوری


آیت نیا فر به دادگاه احضار شد . 

آیت نیافر عضو شورای نمایندگان کمیته پیگیری ایجا تشکل های کارگری و سحنگوی کمیته به دادگاه انقلاب احضار شد. ايت نيافر كه در مورخه 25 مهر سال جاري توسط ماموران اطلاعات دستگير و به زندان اوين منتقل شده بود. پس از گذراندن يكماه بازداشت در زندان اوين با وثيقه صد ميليون توماني موقتا آزاد شد و اکنون برای  برگزاري دادگاه احضار شده است .


کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری

10/12/1390

۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

شرکت در انتخابات حمایت از مخالفین آزادی


33 سال است که جمهوری اسلامی اعمال ضدکارگری و ضد انسانی خود را با پز انتخابات می پوشاند .سالهاست که برای رنگارنگ کردن ویترین تبلیغاتیش دست به انتخاباتی که نتیجه اش از قبل مهندسی شده است می زند و توده ها بخصوص طبقه کارگر را فریب می دهد و این روند انتصابات با ظاهر  انتخابات از اولین آنها با نام همه پرسی که توده ها و آزادی خواهان را در بدو پیروزی با گزینش محدود به آری یا نه   سر دو راهی گذاشتند ،  شروع شد. و طی 33 سال روند هر چه بیشتر افتضاحی، به خود گرفته است . طی 33 سال گذشته هرگز یک انتخابات بدون تقلب و فریب حتی در حد معمولی کشورهای سرمایه داری نیز صورت نگرفته است . اوایل چون در میان جناح های درونی جمهوری اسلامی تقسیم غنایم تا حدودی بصورت  مساوی انجام می شد، بدون افشا شدن ،فریب انسانها را پیش می بردند و اسامی که از قبل بین خود به توافق رسیده بودند از درون صندوق ها بیرون می اوردند اما به مرور زمان تمام جناح ها توانایی خود را از دست داده و اکنون هیچ انتصاب یا انتخابی را بدون افشا شدن و باز شدن مچ خود نمی تواند پیش ببرند و هر روز تشت رسوایی شان از بام به زیر می افتد .

هیچ انسانی وجود ندارد که زندگی اش تحت فشار طرح های ضد انسانی که توسط نمایندگان مجلس و دولت که حاصل مثلا" انتخاباتهای مختلف هستند هر روز بدتر از دیروز نشود . این انتخاباتها  نه تنها تأثیر مثبتی برای طبقه کارگر و هیچ کدام از مردم ندارد که البته صدها زیان دارد و در واقع تأیید همه ی عملکردهای ضدکارگری و ضدانسانی مجلس نشینان ،دولتها و تمامی نهادهایی است که به بهانه انتخابات قدرت را در دست دارند، چرا باید در طرح ها و انتخاباتی که جهت فریب و ضدیت و دشمنی با ما است شرکت کنیم و با دست خویش به خودمان خنجر بزنیم .

بدین جهت از تمامی کارگران،دانشجویان و جوانان و تمامی انسانهایی که حقوق خود و دیگران را درک می کنند می خواهم در نمایش انتخاباتی شرکت نکنند و فعالانه دیگران را نیز اغنا کنند که شرکت کردن در این نمایشات به زیان طبقه کارگر و تمامی آزادیخواهان است . 


به امید روزی که زندان وجود نداشته باشد و همه انسانها آزاد باشند.


محمد جراحی 8/12/1390

زندان مرکزی تبریز

۱۳۹۰ اسفند ۶, شنبه

مصاحبه ی محمد اشرفی با رادیو ندا

محمد اشرفي، سخنگوي كميته حمايت از شاهرخ زماني ، در گفتگو با راديو ندا با اشاره به تهديدات و فشارها ي زياد به خانواده ي شاهرخ زماني از سوي ماموران امنيتي رژيم ، گفت : » شاهرخ زماني عليرغم همه فشارها در زندان پايمردي ميكند ! »
http://jonbashekhordad.wordpress.com/2012/02/25/1-564/

۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

بیانیه ۳۳


تائید حکم زندان شاهرخ زمانی در شعبه ۲۹ دادگاه دیوان عالی کشور


درتاریخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۰شعبه ۲۹ دادگاه دیوان عالی کشور حکم ۱۱ سال زندان برای شاهرخ زمانی را که شعبه ۱ دادگاه انقلاب تبریز بر مبنای اتهامات دروغین که در پرونده ی ساختگی بدون وجود مدرک صادر کرده بود تأیید کرد .دیوان عالی کشور جمهوری اسلامی ثابت کرد که حکم فوق به دلیل ارتکاب جرم صادر نشده بلکه دستگاه های قضایی و پلیسی همچنان مشغول پرونده سازی دروغین علیه فعالین سیاسی و کارگری هستند و دیوان عالی کشور نیز از این پرونده سازیها و جنایات اطلاع کافی دارد ،همچنین ثابت کرد که در ایران برای محاکمه افراد نیازی به مدرک نیست و در دشمنی کامل با آزادی انسانها در تمامی سطوح قضایی و پلیسی ،برای پیش برد استثمار طبقه کارگر و حمایت از منافع سرمایه داری و دشمنی با فعالین کارگری آگاهانه هم قسم شده اند .
لازم به ذکر است که شاهرخ زمانی و محمد جراحی تصمیم دارند به تأیید رأی فوق توسط شعبه ۲۹ دادگاه دیوان عالی کشور اعتراض نمایند ،آنها تصمیم دارند از کلیه دستگاههای قضایی و پلیسی به دلیل اینکه بدون وجود هر گونه مدرک در پرونده حکم زندانی صادر کرده اند و باز بدون وجود هر گونه مدرک در پرونده سطوح دیگر دادگاهها ،حکم صادر شده ی بی پایه را تأیید کردند به مجامع بین المللی شکایت نمایند .
آنها از کسانی که می توانند وکالتشان را به عهده گرفته و شکایت فوق را به جریان بیندازند تقاضای کمک و همکاری دارند .
ما ضمن محکوم کردن تأیید حکم فوق توسط شعبه ۲۹ دادگاه دیوان عالی کشور از تمامی کارگران ،تشکل ها ،فعالین کارگری و سازمانها و احزاب می خواهیم ضمن گسترده کردن اعتراضات متحدانه خود علیه زندانی کردن فعالین کارگری و سیاسی در جهت پیشبرد شکایت شاهرخ زمانی و محمد جراحی  کمک و حمایت نمایند .

کارگران زندانی همچنان در انتظار حمایت های ما هستند.

پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!
پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
۳/۱۲/۱۳۹۰

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

بیانیه ی 32

شاهرخ زمانی و محمد جراحی به بند مالی منتقل شدند


طبق خبر رسیده به دنبال اعتراضات و شکایت های مکرر شاهرخ زمانی و محمد جراحی  یک شنبه 23/11/1390 آنها از بند قرنطینه به بند مالی انتقال داده شدند.با توجه به این انتقال داده شده اند،وضعیت در بند مالی نیز بسیار ناهنجار است از جمله چهار نفر یک پتو برای گرم کردن خود دارند و سیستم گرمایشی زندان نیز در این مجموعه کم و فرسوده است همچنین خانواده ی این زندانیان و ساسان واهبی وش نیز تحت فشارهای ماموران قرار دارند.

طبق درخواست،آنها نیاز به کمک مالی دارند و همچنان این زندانیان اعلام کردند دوستان و فعالینی که در راه ازادی زندانیان تلاش می کنند،اگر می خواهند برای ما کاری بکنند قبل از این که نتیجه ی بررسی های اعتراض ما در دادگاه شعبه ی 29 دیوان عالی کشور اعلام گردد باید کار های خود را انجام داده باشند.

شماره ی پرونده ی این زندانیان در دادگاه شعبه 29 دیوان عالی کشور عبارت است از 900559 بنا به درخواست این زندانیان هرکدام از دوستان که می توانند،کمک کنند.


پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :

کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

26/11/1390



۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

بیانیه 31

اولین ملاقات پس از 25 روز با شاهرخ

پس از تلاش و فعالیت بسیارزیاد خانواده شاهرخ بالاخره روز چهار شنبه 19 /11/1390  توانستند بعد از25  روز با شاهرخ زمانی که همچنان در بند قرنطینه در شرایط بسیار بد نگهداری می شود ملاقاتی داشته باشند . در این ملاقات علی رغم وجود فشار های روحی و جسمی علیه شاهرخ و محمد آنها دارای روحیه بسیار بالای بودند و همچنان به اعتراضات خود ادامه می دهند . همچنین شاهرخ نامه ای دیگری برای دادگاه شعبه 29 دیوان عالی کشور نوشته و ارسال کرده است شماره پرونده آنها در شعبه 29 دادگاه دیوان عالی کشور 900559 است که هنوز هیچ اظهار نظری اعلام نکرده، بنا براین  اگرتشکل ها و نهاد های کارگری ،  نهاد های بین المللی حقوق بشر و آزادیخواهان ، سازمانها و احزاب انقلابی بیشتر تلاش کنند و هرچه بیشتر فشار بیاورند می توانند شعبه 29 دادگاه دیوان عالی کشور را وادار به شکستن حکم صادر علیه شاهرخ زمانی و محمد جراحی نمایند .
کارگران ، دانشجویان ، زنان ، جوانان انقلابی ، تشکل ها ، سازمانها و احزاب انقلابی باید از فرصت در حال گذر پیش رو هر چه زودتر و هرچه بیشتر استفاده کنیم تا تلاش ها و مبارزات عمومی ثمر بدهد و آزادی زندانیان را، یا حداقل کمتر شدن حکم صادره علیه آنها را بدست آوریم.
همچنین خبر دار شدیم که در درگیری روز سه شنبه 18/11/1390 بین اراذل و اوباش با محمد جراحی هیچ اتفاق نا گواری پیش نیامده است .اما همچنان جو بند با طرح و نقشه های از پیش طراحی شده توسط اطاق 37 در بند قرنطینه متشنج و آبستن حوادث می باشد.
لازم به ذکر است که امروز یکشنبه 23/11/1390 شاهرخ زمانی و محمد جراحی نامه دیگری به مسئولین زندان مرکزی تبریز نوشته اند که هرچه زودتر آنها را به بند عمومی انتقال دهند در نامه فوق به مسئولین زندان اعلام کرده اند که اگر به در خواست ما جواب مثبت ندهید فردا دست به اعتصاب غذای نا محدود خواهیم زد و در جواب به انها گفته اند که ما امروز با مسئولین پرونده شما(اطاق 37) جلسه داریم بنا براین صبر کنید با انها به توافق برسیم و شما را به بند عمومی انتقال بدهیم .دوستان و رفقا در این رابطه نیز تلاش و مبارزات ما می تواند کمک حال زندانیان باشد بیاید هر چه بیشتر و متحدانه تر اعتراض کنیم .
پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!

پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :

کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

23/11/1390


۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

بیانیه30

جان شاهرخ زمانی و محمد جراحی در خطر است
 روزسه شنبه 18 بهمن در بند قرنطینه ی زندان مرکزی تبریز به دنبال نقشه از پیش طرح شده مسئولین زندان و مأموران وزارت اطلاعات که تعدادی از اراذل و اوباش را قبلا" به این بند انتقال داده بودند، به دلیل مزاحمت ها ی مکرر اراذل و اوباش میان آنها و کارگر زندانی محمد جراحی درگیری ایجاد شده است. با حمایت شاهرخ زمانی از محمد جراحی و همچنین حمایت دیگر زندانیان از شاهر خ ومحمد جراحی درگیری خاتمه یافته ، به دنبال اعتراض آنها و بقیه زندانیان،مسئولین زندان مجبور شدند آن تعداد اراذل و اوباش را از بند قرنطینه منتقل کنند ولی یک روز بعد باز تعداد دیگری از اراذل و اوباش را به بند قرنطینه آورده اند. هنوز از نتایج درگیری ایجاد شده خبری در دست نداریم .
مأموران حکومت سرمایه داری جمهوری اسلامی وقتی نتوانستند عزم راسخ این زندانیان را با روش  های گوناگون بازجویی بشکنند، اکنون به روش های دیگر، همچون سوءاستفاده از زندانیان ، نگهداری در میان زندانیان بیمارو... متوسل شده اند.
ما ضمن محکوم کردن مسئولین زندان به دلیل استفاده از روش های ضدانسانی علیه زندانیان سیاسی و کارگری اعلام می داریم، مسئولیت و عواقب تمامی اعمال علیه زندانیان به عهده سران حکومت سرمایه داری جمهوری اسلامی ،مسئولین قضایی و پلیس سیاسی است . همچنین اعلام می داریم برای نجات فعالین و رهبران کارگری زندانی تنها راه ، فشار آوردن به سران حکومت جمهوری اسلامی است تا آنها مجبور شوند عوامل زیردست خود را وادار به رعایت حقوق زندانیان کنند در غیر این صورت سلامتی و جان زندانیان کارگری و سیاسی در خطر دائمی خواهد بود .
ما از تمامی کارگران ،تشکل های کارگری ،فعالین،احزاب ،سازمانها و نهادهای کارگری می خواهیم برای افزایش فشار بر حکومت اسلامی ایران هر چه منسجمتر عمل کنند و متشکل و متحدانه اقدام به اعتراضات  عملی مشترک نمایند .                           
ما از کارگران ،زنان ،دانشجویان و جوانان انقلابی ایران ، بخصوص ازکارگران، دانشجویان ، مردم و جوانان مبارز تبریز می خواهیم با هر گونه روشی که می توانند اعتراض کنند و فرزندان مبارز خود را از چنگال جمهوری اسلامی ضد مردمی نجات دهند و با متشکل شدن در کمیته ها و هسته های انقلابی خود را برای مبارزه انقلابی پیش رو آماده کنند .


پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!


پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :

کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.



کمیته حمایت از شاهرخ زمانی


21/11/1390


گزارش صوتی شماره 10 از زندان مرکزی تبریز

گزارش صوتی شماره 9 از زندان مرکزی تبریز

۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

بیانیه29




کارگران زندانی درخواست حمایت بیشتر دارند

جمهوری اسلامی سرمایه داری از هر جهت کانون و مرکزفساد است. از هر عملش، زیانهای بی شماری نصیب انسانها می گردد، همان گونه که بیشتر زندانیان کارگری و سیاسی براثر شکنجه های جسمی و روحی و وضعیت شدیدا" غیرانسانی زندان که مأموران و مسئولین و همچنین دستگاه قضایی و پلیسی به عمد و سیستماتیک ایجاد می کنند، دچار بیماریهای جسمی و روحی شدیدی شده اند، از جمله می توان به بیماریهایی که گریبان منصور اسانلو، علی نجاتی، رضا شهابی و بهنام ابراهیم زاده  و دهها نفر دیگر را گرفته است اشاره نمود، اکنون به جد تلاش می کنند شاهرخ زمانی و محمد جراحی را در وضعیت بیماریزا قرار دهند .
اخبار در رابطه با شاهرخ زمانی و محمد جراحی عبارتند از :
1- آنها همچنان در بند قرنطینه بسر می برند و هیچ زمانی برای انتقال آنان به بند عمومی معلوم نشده است.
2- شاهرخ و محمد تقاضای کتبی برای انتقال به بند عمومی داده اند ولی جوابی به آنها نمی دهند .
3- وسایل شخصی انها را به خانواده هایشان نداده اند، حتی مأموران وزارت اطلاعات از موبایل شاهرخ سوءاستفاده کرده و به شماره های ذخیره شده در آن زنگ می زنند، ایجاد مزاحمت برای دوستان اومی کنند، دوستانش را مورد بازجویی قرار داده به این شکل ایجاد شک و شبهه و ترس می نمایند.
4- آنها از ملاقات با خانواده هایشان محروم هستند و به ندرت اجازه ی استفاده از تلفن به آنها داده می شود .
5- آنها را درکنار تعداد بسیاری از معتادان با وضعیت بسیار ناهنجار و همچنین بیماران مبتلا به امراض مسری و ایدز نگهداری می کنند و اخیرا" نیز تعدادی اراذل و اوباش برای ایجاد ناراحتی و درگیری با آنها به بند قرنطینه آورده اند.
6- خانواده محمد جراحی به اطاق 37 که مربوط وزارت اطلاعات است و برای فعالین کارگری و سیاسی پرونده سازی می کند، رفته و جویای حال محمد جراحی شده اند اما به انها گفته شده، ما زندانی سیاسی نداریم، انها مواد مخدری هستند. با چنین گفته ای احتمال دارد که سربازان گمنام امام زمان طبق عرف و عادات همیشگی شان مشغول دروغ پردازی و پرونده سازی جدیدی باشند. تا شاید با چنین اتهامات نا چسبی به این دو کارگر، حمایت و پشتیبانی کارگران و انقلابیون را از انها سلب کنند .
7- به شاهرخ زمانی و محمد جراحی اعلام کرده اند شما را برای تنبیه در مقابل اطلاع رسانی هایتان و توهین به سربازان گمنام امام زمان و بردن آبروی آنها و جمهوری اسلامی در قرنطینه نگه می داریم تا تنبیه شوید. همچنین معلوم شده است که بدون دستور و حکم  قضایی آنها را دستگیر کرده اند.
8- وضعیت گرمایشی زندان تبریز بسیار خراب بوده و حدود 5 هزار زندانی در خطر سرما و بیماریهای شدید قرار دارند.
9- شاهرخ اخیرا" نامه ای به دادگاه مربوطه و رئیس زندان نوشته و تحویل داده است، از آنها خواسته هر چه زودتر آنها را به بند عمومی انتقال دهند در غیر این صورت دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهد زد.
10 - آخرین خبر این است که این زندانی هاخواسته اند به گوش تمامی کارگران، فعالین و تشکل ها ی کارگری و نهادها و فعالین آزادیخواه برسانیم که احتیاج بسیار زیادی به حمایت های عملی دارند تا بتوانند از وضعیت ناهنجاری که برایشان تدارک  دیده شده است نجات یابند.
با توجه به موارد ذکر شده و گزارشاتی که از زندان مرکزی تبریز می رسد می توان پیش بینی کرد که سربازان گمنام امام زمان طبق روال همیشگی شان در حال تدارک توطئه علیه این زندانیان هستند.
با اعتراضات عملی و متحدانه خود نگذاریم جمهوری اسلامی وضعیت غیرانسانی به زندانی ها تحمیل کند، با گسترش مبارزات خود امکان آزادی آنها را افزایش بدهیم.
ما ضمن محکوم کردن فشارها و وضعیت غیرانسانی تحمیلی به زندانیان ،خواستارآزادی بی قید و شرط آنها هستیم، از تمامی کارگران، فعالین و تشکل های کارگری، نهادها و احزاب و سازمانها می خواهیم برای وادار کردن جمهوری  اسلامی به عقب نشینی اقدامات عملی متحدانه خود را هر چه بیشتر گسترش دهند. اعتراضات، تجمع ها، اعلام حمایت و نوشتن نامه های اعتراضی را سازماندهی کنند، در خارج از ایران سفارتخانه های جمهوری اسلامی را هد ف اعتراضات مستمر  ومتحدانه خود قرار دهند.
اکنون وضعیت جمهوری اسلامی مستعد عقب نشینی است، متحدانه  اعتراضات و هر گونه فشار ممکن را افزایش بدهیم.


پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!

پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :

کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی


18/11/1390



۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

ساسان واهبی وش خود را به زندان تبریز معرفی کرد

طبق اخبار دریافتی ساسان واهبي وش، فعال داشجوييِ چپِ تبريز براي گذراندنِ صد و ده روز باقي مانده‌ از محكوميتش، 11 بهمن ماه خود را به زندانِ تبريز معرفي كرده و 13 بهمن ماه از قرنطينه به بندِ مالي زندانِ تبريز منتقل شده است.
 همچنين شاهرخ زماني و محمد جراحي بيش از دو هفته هست كه در اتاقِ شماره 3 قرنطينه‌ي زندان تبريز به سر مي برند و مسولان زندان هم چنان از انتقال آن ها به بند عمومی جلوگیری می کنند.
یادآوری می کنیم شاهرخ زمانی، محمد جراحی، نیما پوریعقوب و ساسان واهبی وش خرداد ماه امسال از طرف اداره ی اطلاعات تبریز بازداشت شده و مرداد ماه از طرف شعبه ی یکم دادگاه انقلاب تبریز مجموعا به بیست و دو سال و نیم حبس تعزیری محکوم شدند.
شاهرخ زمانی و محمد جراحی در تاریخ 25 دی ماه در محل کارشان بازداشت شدند و همان روز نیما پوریعقوب و ساسان واهبی وش از طرف اداره ی اطلاعات برای اجرای حکم احضار شدند.
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

14/11/1390

۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه

بیانیه شماره 28



کارگران زندانی تقاضای حمایت دارند

طی آخرین خبر دریافتی در روز دوشنبه 10 بهمن 1390 شاهرخ زمانی و محمد جراحی همچنان در بند قرنطینه زندان تبریز تحت فشارهای شدید از جانب مسئولین زندان و مسئول بند قرار دارند. بهانه انها برای ادامه و شدت بخشیدن به اذیت و آزار این دو زندانی مربوط به دور پیشین دستگیری آنها در خرداد ماه همین سال است. مسئولین زندان و بند به شاهرخ زمانی و محمد جراحی اعلام کرده اند چون در دور قبلی زندانی بودنتان و همچنین در زمان آزادی موقت، موضوع دستگیری، زندان و شکنجه شما توسط برادران اداره ی اطلاعات (باز جوها)، رسانه ای، از رادیوها، کانالها و سایت های مختلف ضد نظام پخش و در آن خبرها به برادران ما توهین شده است، شما را در قرنطینه نگه می داریم تا تنبیه شوید.
شاهرخ زمانی و محمد جراحی ضمن اعتراض به مسئولین زندان از بابت آزار و اذیت و نگهداریشان در میان زندانیان مبتلا به ایدز و معتادان به شیشه، از تمامی کارگران ، فعالین، تشکل ها و نهاد های کارگری و انقلابی و مردم آزادی خواه تقاضای حمایت و حتی گسترش اعتراضات را در جهت شکست این حربه ماموران، بیشتر از قبل دارند. همچنین اعلام کرده اند در صورتی که مسئولین زندان و بند به در خواست شان مبنی بر انتقال به بند های عمومی جواب مثبت ندهند، تا چند روز دیگر اقدام به اعتصاب غذا خواهند کرد.
ما ضمن محکوم کردن تعقیب، دستگیری و زندانی کردن کارگران از جمله صدیق کریمی، شیث امانی، ابراهیم مددی، بهنام ابراهیم زاده، رضا شهابی، مهدی فراهانی شاندیز، علی اخوان، علی نجاتی، رسول بداغی، یوسف مهرپویا، جمشید عسکریان، علی هاشم پور، حیدر علی علیرضایی، غلامرضا رحمانی، علیرضا رضایی، مجتبی شریفی، حسین سرشومی، بهزاد باقری، علیرضا ریاحی، بهروز فرید و... شاهرخ زمانی  و محمد جراحی، خواهان آزادی بی قید و شرط کارگران زندانی و زندانیان سیاسی هستیم  و اعلام می کنیم مسئولیت هرگونه اذیت و آزار و خطرات احتمالی برای این زندانیان که هیچ جرمی مرتکب نشده اند به عهده سران رژیم سرمایه داری ولایت فقیه است.
ما از همه کارگران ، فعالین کارگری ، تشکل ها و نهادهای داخلی و جهانی، از احزاب و سازمانهای انقلابی و مردم آزادیخواه می خواهیم در جهت پاسخ مثبت به در خواست حمایت از زندانیان به هر شکل ممکن دست به اقدامات اعتراضی و گسترش آن بزنند. بیاید با برنامه ریزی دقیق به اعتراضات عملی مشترک اقدام کنیم. از احزاب، سازمانها و افراد خارج از ایران می خواهیم در برنامه های اعتراضی خود سفارتخانه های رژیم را هدف اعتراضات متحدانه قرار دهند. از روابط صمیمانه ای که با احزاب و نهاد های کارگری و بشر دوستانه دارید استفاده کرده از آنها  تقاضای اعتراض نسبت به سرکوب های وحشیانه رژیم را نمایید تا از این طریق نیز عرصه را بر رژیم ضد کارگری و ضد انسانی هرچه تنگتر کنیم. با اقدامات بر نامه ریزی شده و مستمر خود اجازه ندهیم بیش از این کارگران و رهبران کارگری را مورد هجوم قرار دهند، لیست بلند بالای ذکر شده از کارگران زندانی نشان می دهد که رژیم طرح سیستماتیکی برای سرکوب کارگران انقلابی در دست اجرا دارد. اکنون اگر اقدامات متحدانه و مقابله گرانه خود را به صورت مستمر شروع نکنیم باید شاهد دستگیری های بیشتری باشیم اما اگر بطور متحد و مشترک دست به اعتراض و گسترش شدت اعتراضات بزنیم می توانیم طرح فوق را شکست داده، جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی کنیم .


پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!

پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :

کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی


11/11/1390