صفحات

۱۳۹۱ فروردین ۱۴, دوشنبه

بیانیه 39


انتقال شاهرخ زمانی به بند متادون زندان تبریز

صبح امروز 14 فروردین مامورین زندان اقدام به منحل کردن بند مالی زندان مرکزی تبریز کرده و زندانیان این بند را به بندهای 12 محکومین و متادون زندان تبریز منتقل کردند. بیست زندانی سیاسی این بند به بند 12 محکومین و سایر زندانیان به بند متادون منتقل شدند. اما ماموران بند 12 محکومین از پذیرش شاهرخ زمانی کارگر زندانی خود داری کرده و وی به بند متادون منتقل شده است. زندانیان بند متادون همگی متادون مصرف کرده و معتاد به انواع مواد مخدر هستند و زندانیان آلوده به انواع بیماری های خطرناک از جمله ایدز و هپاتیت در این بند وجود دارد. این بند به لحاظ بهداشتی در وضعیت فوق العاده نا مناسبی قرار دارد و عملا امکان اولیه ای برای زندگی در آن وجود ندارد. این اقدام مسئولین زندان برای سخت تر کردن شرایط زندان برای شاهرخ زمانی و ایزوله کردن و جدا کردن او از هم خرجی ها و رفقایش برای تضعیف روحیه و مقاومت وی است.
این اقدامات در حالی انجام می شود که دستگیری و سپس حکم صادره برای وی یعنی یازده سال حبس تعزیری از اساس فاقد هرگونه سند و مدرک محکمه پسند و خلاف قانون است.
شیوه های ضدبشری و در نهایت درجه ارتجاعی به کار گرفته شده از طرف ماموران رژیم و دستگاه های سرکوبگر اطلاعاتی-امنیتی آن برای آزار هر چه بیشتر زندانیان پیش از این سابقه داشته و همواره در قبال زندانیان مقاوم به کار گرفته شده است.
ما تمامی فعالین کارگری و سیاسی را برای اقدام متحد در قبال این گونه اقدامات فاشیزم مذهبی و حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه فرا می خوانیم و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط شاهرخ زمانی فعال کارگری دربند هستیم.
جمهوری اسلامی امروز و در دوران پایانی عمر ننگین خود با وحشیت تمام به فعالین کارگری و مدنی یورش برده تا هرگونه بارقه ای از مقاومت را در جامعه از بین ببرد. پاسخ این یورش همانا مبارزه ی منسجم و سازمان یافته در محل کار و زندگی با راه اندازی هسته های مقاومت و کمیته های انقلابی است. چاره ی کار تنها در مبارزه ی متحدانه و متشکل است.

پیش به سوی مبارزه ی متحدانه علیه سرمایه داری اسلامی

پیش به سوی مبارزه ی متشکل با شعار:

کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

1391/1/14


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر